اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

کنفرانس ملی سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت برگزار شد

کنفرانس ملی سیستم ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت ازسلامت با حضور جمعی از اساتید، پژوهشگران، محققان دانشگاهی و صنعتی به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد .

کنفرانس ملی سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت برگزار شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه بیرجند، کنفرانس ملی سیستم ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت ازسلامت با حضور جمعی از اساتید، پژوهشگران، محققان دانشگاهی و صنعتی به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد .

حمیدرضا نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند در آیین افتتاحیه کنفرانس، گفت : در بخش‌های مختلف علم با حجم زیادی از داده ها، اطلاعات روبه‌رو هستیم که اخذ نتیجه از آن نیازمند محاسبات دقیق است.

وی ادامه داد : این کنفرانس پتانسیل آن را دارد که بین‌المللی شود و لازم است در این راستا دبیرخانه دائمی این کنفرانس راه‌اندازی شود .
حامد وحدت نژاد دبیر علمی کنفرانس نیز با اشاره به اینکه دانشگاه بیرجند پایه‌گذار اصلی این کنفرانس است، افزود : کمیته علمی این کنفرانس دارای 130عضو از دانشگاه‌های معتبر (دانشاه صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر ، علم و صنعت ایران ، شهید بهشتی، فردوسی مشهد،  اصفهان، صنعنی خواجه نصیر طوسی و علوم پزشکی تهران و مشهد) است.

وی تصریح کرد: 97 مقاله از پژوهشگران داخلی و خارجی دریافت شد و پس از داوری 30 مقاله به صورت پوستر و 14 مقاله به صورت سخنرانی ارائه شد.

 وحدت نژاد با بیان اینکه این همایش اولین کنفرانس در حوزه کاربرد کامپیوتر در پزشکی است، محورهای برگزاری این کنفرانس را بر اساس سیستم و تکنولوژی‌های محاسباتی برای حوزه پزشکی، کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و نرم افزارها و ابزارهایی بر مبنای محاسبات علم کامپیوتر در حوزه پزشکی، دانست .

وی خاطر نشان کرد: انجمن علمی نانو فناوری پزشکی ایران، انجمن علمی مدیریت سلامت ایران، انجمن علمی ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران، انجمن علمی مهندسین برق و الکترونیک ایران و پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC ) حمایت خود را از این کنفرانس اعلام کرده‌اند .
برگزاری جلسات ارائه مقاله، کارگاه، پنل آموزشی و سخنرانی‌های کلیدی توسط مدیران و محققان داخل و خارج از کشور از جمله برنامه‌های کنفرانس ملی سیستم‌ها و فناوری‌های محاسباتی مراقبت از سلامت بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول